Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Baltasis priemonių sąrašas arba tai ką pirksiu dar ne kartą ir parekomenduosiu kitam :)



Labas vakaras, mielieji :) Šį vakarą kalbėsiu apie tas priemones, kurios tikrai vertos dėmesio ir pinigai nebuvo išmesti į balą. Žinau, jog jas pirksiu dar ne kartą, o kaikurias naudoju jau ne pirmą kart. :) Žodžiu, nebetempiant gumos pradedam! :)

P.S. Atsiprašau dėl nuotraukų kokybės, nes fotoaparatas nėra pats geriausias. :)


Pirmas mano išbandytas ir tikrai nenuvylęs produktas, bus "Garnier Ultra DOUX" kondicionierius su aloe vera ir augaliniu pieneliu.
Tinka visiems plaukų tipams. Kadangi mano plaukai prie šaknų riebesni, o galiukai sausesni, taigi priemones plaukams dažnai būna sunku išsirinkti. Tačiau šis kondiconierius manęs nenuvylė, nes šaknys nepradėjo riebaliuotis greičiau, o plaukų galiukai tapo švelnesni ir gyvesni. :) Gamintojas žada, kad plaukai bus spindintys ir gyvybingi , atgavę stiprybę ir švelnumą. Manau , kad nei vienas žodis nebuvo pasakytas pro šalį, nes visos šios savybės atsispindi plaukuose. 200 ml kaina ~8 Lt.



"Himalaya HERBALS" veido šveitiklis

Veido šveitiklis su abrikosais. Nušveičia negyvas odos ląsteles ir inkštirus. Veidas tikrai tampa švelnesnis, bet dėl inkštirų manau reikėtų dažniau pašveisti odą, nei 1-2 kartus per savaitę. Mano oda linksta į raudonavimą, o šis šveitiklis yra labai švelnus, todėl tinka ir patinka mano veidui.:) Rekomenduoju toms kurių veido oda rausta ir yra jautri :) Nuotraukoje yra mėginukas, o tikra pakuotė yra beveik tokia pat, tik didesnė :) Kaina 8-10 Lt.











"Meliade" nagų lako valiklis

Labai gerai nuvalo nagų laką, didelė talpa ir labai gera kaina. Užtenka tikrai ilgam. 250 ml kaina iki 5 Lt. Jį galima rasti "Maximoje" .




"Bio traitment beauty cristalli liquid" fluidas su linų sėmenimis


Padeda skilinėjantiems plaukų galiukams. Efektas yra nepaprastas! Neapsunkina plauko ir neriebina jo. Taupiai naudojasi, todėl ilgam užtenka. Yra patogus dozatorius. Kvepia laabai skaniai :) Buteliuko talpa 60 ml, tačiau kaina yra nemaža, bet tikrai nėra gaila tokiam superiniam produktui. :)




JOANNA "Rzepa" stiprinamasis - regeneruojamasis plaukų serumas

Konsistencija panaši į balzamo. Labai padeda sausiems plaukams. Jie tampa švelnūs ir sudrėkinti. Atgaivina plaukus, suteikia švelnumo ir blizgesio. Galima tepti ir ant drėgnų, ir ant sausų plaukų. Kaina palyginti labai mažai už tokį gerą produktą. 100 g kaina ~11 Lt.



Šiam vakarui tiek :)                                                                                Bučkis, Miglė! ;*

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išbandymų metas

Sveiki gyvi ! Jau senokai rašiau čia, nes vis nerasdavau laiko ar minčių, kuriomis galėčiau pasidalinti, tačiau šiandien gavau draugės pasiūlymą parašyti naują įrašą apie makiažo kursus, kuriuos aš baigiau. :) Taigi, jei tik turite noro ir laiko (taip pat ir lėšų), būtinai eikite į kursus! Tai neįkainojama patirtis, ypač jei esi mėgėjas dažytis ar dažyti kitus, ar pradedantysis, kuris nori susipažinti su visu šiuo pasauliu (geriausias variantas - nuo pradžių teisingai susipažinti su tuo), o galbūt turi planų gyvenimą sieti su grožiu, makiažu ir kosmetika. :) Žinau, kad perskaitę kaikurios galite pagalvoji "Pff, kam čia tie kursai man, pinigus mokėti, nors youtube pilna makiažo tutorial'ų", bet PRISIEKIU (!), niekur neišgirsite tiek daug makiažo subtilybių, kaip tik kursuose. Pati ilgai svarsčiau ar man to reikia, ar sužinosiu ką nors naujo, nes esu išstudijavus daugybę makeup tutorial'ų. Tačiau, esu be proto patenkinta, nes sužinojau tikrai daug, susipažinau su nu

Beautiful red lips ♥

Sveiki :) Šį kartą rašysiu apie makiažą, kuris yra mano mėgstamiausias, tačiau negaliu kiekvieną dieną su juo būti, nes gyvenu ne Paryžiuje, kuriame ryškesnis makiažas būtų nepastebėtas, o jei ir pastebėtas, tai išgirtas. Mes gyvename Lietuvoje, kurioje ryškus makiažas atkreipia dėmesį, yra nulydimas žvilgsniais ir apkalbomis, nes atrodai išsišokančiai tokioje pilkoje masėje. Bet dabar ne apie tai :) Tagi galiu pripažinti, kad dievinu raudonas lūpas :) Neįmanoma neatkreipti dėmesio į jas, nes jos atrodo pasakiškai :) Galite sakyti ką norite, bet raudoni lūpų  dažai tinka visiems, tik reikia pasirinkti tinkamą toną : šiltą arba šaltą :) Dabar aprašysiu kaip pasidariau šį makiažą :)   Pirmą naudojau "Essence my base" bazę, tada tolygiai išskirsčiau ant veido "Catrice photo finish" pudrą (spalva 020 rosy beige). Užmaskavau paakius ir spuogelius su "Essence cover stick" maskuokliu (spalva 01 matt sand) ir padengiau veidą "Catrice skin

Nauja pradžia

Sveiki ! Aš esu Miglė :) Kilo mintis sukurti savo blog'ą, taigi paskatinta kitų pagaliau išdrįsau tai padaryti ! Blog'o norėjau todėl, kad noriu pasidalinti savo mintimis, žiniomis, susirasti bedraminčių :) Laaabai mėgstu dažyti save ir kitus, domiuosi kosmetika, priežiūros priemonėmis, makiažo atlikimu, paslaptimis, bei gudrybėmis. Taigi pagrinde apie tai ir rašysiu.  Tačiau, mano blog'e rasite ir kitų dalykėlių, žodžiu, kas šaus man į galvą :) Žinau, dauguma gali pagalvoti, jog tai eilinis blog'as , kuriame bus daug žinomos informacijos, tačiau galiu pasakyti, jog man (manau ir kitiems) yra aktualu kokybiški produktai už kainą, kuri "nesikandžioja", nes jaunas žmogus, toks kaip aš (esu 10-oje klasėje), negali sau leisti labai daug, nes lėšų reikia ir kitiems dalykams. Taigi tikiuosi pirmas blynas nebus prisvilęs ir mano blog'as Jums patiks.:))