Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Niekada nestovėk vietoje



Sveiki, mielieji! Gražaus ir ankstyvo pavasario proga nusprendžiau parašyti trumpą įrašą, kuris galbūt jums pravers. Tikiuosi, kad tai ką parodysiu galėsite panaudoti ir "pasipuošti" šio nuostabaus pavasario proga. :) Nusprendžiau išmėginti save ir sukurti keletą makiažo tutorial'ų. Su video kokybę ir dar daugeliu aspektų reikės padirbėti, bet su kiekvienu nauju video ir žingsniu į priekį yra tobulėjama :)

Pinup makiažas (mano pats pats mėgiamiausias)


 




 Dieninis paprastas makiažas

 



Taigi, tikiuosi jums patiks. Labai laukiu patarimų, komentarų ir pastebėjimų. Būtų smagu, jei pasidalintumėte, ką norite pamatyti ar išgirsti :) Taip pat linkiu šiltų pavasario dienų, darbų, kurie neprailgtų, nerūpestingų popiečių ir linksmų vakarų :)


                                                                                                                    Bučkis, Miglė ♥

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Išbandymų metas

Sveiki gyvi ! Jau senokai rašiau čia, nes vis nerasdavau laiko ar minčių, kuriomis galėčiau pasidalinti, tačiau šiandien gavau draugės pasiūlymą parašyti naują įrašą apie makiažo kursus, kuriuos aš baigiau. :) Taigi, jei tik turite noro ir laiko (taip pat ir lėšų), būtinai eikite į kursus! Tai neįkainojama patirtis, ypač jei esi mėgėjas dažytis ar dažyti kitus, ar pradedantysis, kuris nori susipažinti su visu šiuo pasauliu (geriausias variantas - nuo pradžių teisingai susipažinti su tuo), o galbūt turi planų gyvenimą sieti su grožiu, makiažu ir kosmetika. :) Žinau, kad perskaitę kaikurios galite pagalvoji "Pff, kam čia tie kursai man, pinigus mokėti, nors youtube pilna makiažo tutorial'ų", bet PRISIEKIU (!), niekur neišgirsite tiek daug makiažo subtilybių, kaip tik kursuose. Pati ilgai svarsčiau ar man to reikia, ar sužinosiu ką nors naujo, nes esu išstudijavus daugybę makeup tutorial'ų. Tačiau, esu be proto patenkinta, nes sužinojau tikrai daug, susipažinau su nu

Beautiful red lips ♥

Sveiki :) Šį kartą rašysiu apie makiažą, kuris yra mano mėgstamiausias, tačiau negaliu kiekvieną dieną su juo būti, nes gyvenu ne Paryžiuje, kuriame ryškesnis makiažas būtų nepastebėtas, o jei ir pastebėtas, tai išgirtas. Mes gyvename Lietuvoje, kurioje ryškus makiažas atkreipia dėmesį, yra nulydimas žvilgsniais ir apkalbomis, nes atrodai išsišokančiai tokioje pilkoje masėje. Bet dabar ne apie tai :) Tagi galiu pripažinti, kad dievinu raudonas lūpas :) Neįmanoma neatkreipti dėmesio į jas, nes jos atrodo pasakiškai :) Galite sakyti ką norite, bet raudoni lūpų  dažai tinka visiems, tik reikia pasirinkti tinkamą toną : šiltą arba šaltą :) Dabar aprašysiu kaip pasidariau šį makiažą :)   Pirmą naudojau "Essence my base" bazę, tada tolygiai išskirsčiau ant veido "Catrice photo finish" pudrą (spalva 020 rosy beige). Užmaskavau paakius ir spuogelius su "Essence cover stick" maskuokliu (spalva 01 matt sand) ir padengiau veidą "Catrice skin

Nauja pradžia

Sveiki ! Aš esu Miglė :) Kilo mintis sukurti savo blog'ą, taigi paskatinta kitų pagaliau išdrįsau tai padaryti ! Blog'o norėjau todėl, kad noriu pasidalinti savo mintimis, žiniomis, susirasti bedraminčių :) Laaabai mėgstu dažyti save ir kitus, domiuosi kosmetika, priežiūros priemonėmis, makiažo atlikimu, paslaptimis, bei gudrybėmis. Taigi pagrinde apie tai ir rašysiu.  Tačiau, mano blog'e rasite ir kitų dalykėlių, žodžiu, kas šaus man į galvą :) Žinau, dauguma gali pagalvoti, jog tai eilinis blog'as , kuriame bus daug žinomos informacijos, tačiau galiu pasakyti, jog man (manau ir kitiems) yra aktualu kokybiški produktai už kainą, kuri "nesikandžioja", nes jaunas žmogus, toks kaip aš (esu 10-oje klasėje), negali sau leisti labai daug, nes lėšų reikia ir kitiems dalykams. Taigi tikiuosi pirmas blynas nebus prisvilęs ir mano blog'as Jums patiks.:))